Ben jij altijd die persoon op een verjaardag die de rest van het kringetje weet te vermaken met verhalen en ervaringen? Weet jij voor elk woord minstens 3 synoniemen, vergelijkingen of tegenhangers?
Onze eigen marketing! Je vertaalt onze merkpropositie naar creatieve, inspirerende en functionele content voor online en offline. Alleen? Nee hoor, met onze strategische, technische en creatieve pro’s!
Je hebt een HBO-papiertje op zak en zeker 2 jaar werkervaring met copywriting voor contentcreatie. Naast alle data en social skills houd je wel van een creatieve en een beetje gekke organisatie!
Je zet campagnes op, werkt ze uit en weet deze te renderen naar goede marketing & sales qualified leads. SEA, SEO, Google Analytics, Social Ads en marketing automation software, je weet wel!
Als contentmarketeer voor Unframed werk je voor het grootste deel aan onze eigen marketing, zowel online als offline. Dat doe je door het opzetten en uitwerken van campagnes, het creëren van verbluffende content waarbij je zelf ook verantwoordelijk bent voor het schrijven ervan en de interactie met de doelgroep. Bij Unframed vertaal je onze merkpropositie op een goede manier door naar creatieve, inspirerende en functionele content, die je vervolgens door middel van content-ondersteuning in SEA en social (campagnes), mailflows de wereld in stuurt en weet deze te renderen naar goede marketing & sales qualified leads. Je werkt daarin samen met strategische, technische en creatieve professionals die je vanuit hun expertise zullen bijstaan.
Voor niets gaat de zon op, anders zou het een donkere boel worden. Wat mag je van ons verwachten:
Is deze job jou op het lijf geschreven? Solliciteer dan nu!