Je organisatie of merk positioneren, je (digitale) strategie bepalen of de juiste behoefte van je doelgroep(en) in kaart brengen? Waar we met onze klanten ook naartoe werken, het neerzetten van de strategische basis is een vast onderdeel binnen onze werkwijze.
Soms vragen onze klanten direct om een nieuwe website, een wervingscampagne of een product brochure. Maar is dat wel écht wat ze nodig hebben? Het echte vraagstuk is namelijk vaak één stap terug. Zo worden vacatures bijvoorbeeld regelmatig niet vervuld doordat de medewerkers van een organisatie niet voldoende trots voelen. Of het verhaal van de organisatie wordt niet op de juiste manier op de website verteld.
Om goed inzicht te krijgen in de vraag achter de vraag, zetten we eerst het fundament neer voor de juiste oplossing. Hoe? Door te praten met mensen uit alle lagen van de organisatie, door beschikbare data te analyseren en te onderzoeken, en door marktontwikkelingen en trends toe te passen. Zo komen we tot een advies over hoe een merk of organisatie zich beter kan positioneren. Om daarmee nieuwe of bestaande kansen beter te benutten.