Morgen om 09:00 zijn we weer open
Samsonweg 132, 1521 RM Wormerveer +31 88 22 00 300 hallo@unframed.nl

King zocht personeel

Arbeidsmarktcommunicatie › King, leverancier van facilitaire en medische producten en oplossingen, zoekt personeel voor uiteenlopende functies op het hoofdkantoor en in het magazijn. Maar hoe spreek je diverse persoonlijkheden voor diverse functies aan in één wervingscampagne? Door te zoeken naar de gemeenschappelijke deler binnen een organisatie. Bij King kwam deze al vrij snel boven water. De belofte aan de klant bleek namelijk niet ver af te liggen van de werkgeversbelofte.

King zorgt.

Dat is de belofte waarmee King dagelijks zijn klanten ondersteunt. Maar King zorgt ook voor een fijne werkplek waar iedere medewerker zich optimaal kan ontwikkelen. En dat verschilt natuurlijk per persoon.. Daarom heeft King aandacht voor de persoonlijke groei, doelen en wensen van iedere medewerker.. Zo biedt King iedere medewerker een gouden toekomst.

Wat is KING
voor jou?

Of anders gezegd: wat is belangrijk voor jou? Met deze vraag aan de medewerkers ontstond het werkgeversmerk en daarmee de leidraad voor de wervingscampagne. Zo is voor de één een baan om de hoek ‘King’ en voor de ander aandacht voor duurzaamheid. De medewerkers werden vervolgens op de kiek gezet en werden zo de authentieke ambassadeurs voor King als werkgever. Want zeg nu zelf: wie kent de werkvloer nu beter dan de mensen die er elke dag op staan? 

‘King zorgt. Voor de zaken achter de business. De handen aan het bed en de ogen in de aula. King bestaat uit koningen en koninginnen die zich hier dagelijks met hart en ziel voor inzetten. In het magazijn, op transport, bij de klant en op kantoor in Tiel. Als organisatie heeft King een doel dat minstens zo belangrijk is als de goede zorg voor zijn klanten… En dat is zorgen voor de gouden toekomst van iedere collega. Zowel professioneel als privé.’

De wervingscampagne was online en outdoor te bewonderen. Van social media ads tot een banner op het grote scherm naast het hoofdpodium op Appelpop: de employer branding van King was overal te zien!

Appelpop 2023, Tiel

En wat vindt King nu eigenlijk
zelf van de wervingscampagne?

‘In lijn met de (re)branding van King Zorgt. en toch nét anders, wist Unframed de gevleugelde uitspraak “King is gewoon een gouden tent” zonder moeite te vertalen naar King Zorgt. Voor jouw gouden toekomst. Het resultaat mag er wat ons betreft zijn. Onze employer branding oogt persoonlijk, energiek en straalt betrokkenheid uit. Daarmee sluit het perfect aan bij onze cultuur.’

Karin Luigjes HR Manager, KING

Gratis roadmap voor een wervingstrategie die werkt!

Benieuwd hoe een je een goede wervingsstrategie opzet? Dat snappen we! Speciaal daarom hebben we een unieke roadmap voor een succesvolle wervingscampagne voor je klaargezet. Download ‘m gratis en zet ook zelf de eerste stap naar succesvolle werving!

Next work Next work
Connexxion

Zelf op zoek naar een meesterwerk?