Gezocht, personeel! In een tijd waarin het vinden van nieuwe medewerkers én juist het behouden van huidige uitdagend is, schiet Unframed te hulp! Tenminste, als je daar klaar voor bent. Want we waarschuwen wel: Het Unframed effect kan positief uitpakken. Soms iets te positief.
Bij Unframed werken we dagelijks aan sterke employer branding proposities van onze klanten. We nemen je dan ook graag mee in een aantal van deze creatief uitgewerkte cases op onze website.
King, leverancier van facilitaire en medische producten en oplossingen, zocht personeel voor uiteenlopende functies op het hoofdkantoor en in het magazijn. King zorgt voor haar klanten én voor een fijne werkplek voor haar eigen medewerkers.
Desch, producent van potten en trays van gerecycled plastic voor de professionele tuinbouw, zocht personeel. Maar hoe maak je je als werkgever aantrekkelijk als er grote, bekende bedrijven op hetzelfde terrein zitten? We ontwikkelden een unieke wervingscampagne met een twist.
Gratis en voor niets.
Benieuwd hoe een je een goede wervingsstrategie opzet? Dat snappen we! Speciaal daarom hebben we een unieke roadmap voor een succesvolle wervingscampagne voor je klaargezet. Download ‘m gratis en zet ook zelf de eerste stap naar succesvolle werving!
Op zoek naar (nog meer) inspiratie? Dan hebben we speciaal voor jou een inspiratiebundel samengesteld waarin we je uitgebreid meenemen in de verschillende arbeidsmarktcommunicatie cases. Digitaal in je mail en volledig gratis!
Leesvoer voor ambitieuze organisaties
Offline marketing is vaak een ondergeschoven kindje in dit online tijdperk. Zonde, want in een goede wervingscampagne vult dit juist de online campagne aan (en vice versa). Een mix van offline en online middelen die op elkaar is afgestemd, maakt van jouw arbeidsmarktcommunicatie een succes.
Gen z is coming for you! Over 8 jaar bestaat de arbeidsmarkt voor 30% uit een generatie young professionals. Het staat dan ook buiten kijf dat de Gen Z’ers met een noodgang de arbeidsmarkt bestormen.
Hoog tijd dus om je wervingscampagne af te stemmen op deze generatie.
Een ellenlange vacaturetekst vol clichés zonder pakkende opmaak; daar zit niemand op te wachten. Maar waarop dan wel? Wat is het geheim van een krachtige en creatieve vacaturetekst de employer branding van je organisatie echt uit de verf komt?
Wij staan voor je klaar! Bel gerust even naar +31 88 22 00 300. Mailen kan ook! Stuur een berichtje naar hallo@unframed.nl of gebruik gewoon het formulier hieronder.
"*" indicates required fields